Haralamb

Haralamb-2

 

revista-haralamb

 

Haralamb-3

 

Haralamb-1

 

simulare-bacanie

Iti place proiectul?

Cere o oferta de pret!

CONTACT

< Inapoi

ProiectLogo Design & Branding

ClientBacania Haralamb

Strategia de brandPe vremea cand gustul nu era spurcat de chimicale si cu iz de supermarket iar musterii veneau pentru bucate alese la bacanie traia Haralamb. Bacan cu nas fin pentru mirodenii Haralamb era priceput la potrivitul bucatelor dupa pofta omului ce ii calca pragul. Nepotul lui a luat aminte de la bunicul si cu aceeasi pricepere a facut bacania ce ii poarta numele. A venit la noi cu poza lui Haralamb si un cos de delicatese. Am gustat pana ce am ispravit tot cosul cu merinde si am trecut la munca.

Am mers prin buticuri, magazine si bacanii de moda noua, am inteles ca Bacania Haralamb avea sa dea timpul inapoi cand bucatele erau alese pentru gust si aroma. Traditia si apropierea de oamenii locului va fi abordarea Bacaniei Haralamb. Bacanul te va intampina cu sfaturi si snoave potrivite vremii. Asa am facut brand-ul Bacania Haralamb unde bunicul Haralamb sta marturie pentru bucatele sale.

Denumirea Haralamb e numele iar Bacania Haralamb este locul.

Identitatea vizuala Ca si logo musai bacanul Haralamb e ilustrat serios in haine de sarbatoare. Lettering-ul ales a fost conceput sa ne trimita in perioada interbelica unde pravaliile isi scriau numele cu litere trufase. “Traditie din 1924” sta semnatura pentru a atesta experianta locului in bucate alese. Am decis folosirea unei singure culori pentru a pastra temeinic imaginea bacanului Haralamb. A ramas castaniu pentru un aspect mai vechi.

Si pentru ca o bacanie e foarte bine organizata am creat minutios si conceputul grafic pentru emblemele raioanelor de merinde: Jamboane, Branzeturi, Dulceturi, Delicatese si Muraturi. Vor sta frumos incondeiate pe vitrina. Le gasim si interior la sortimente sau pe etichete sau pungi.